Raveparty med NMT

Dagen inleddes otippat med ett rejält raveparty. Mitt första på flera decennier (om jag ens någonsin varit på ett, allt känns så diffust och oklart de där partyåren förra årtusendet)

Raven leddes av Håkan som i vanlig NMT-ordning överraskade på flertalet sett, varav det mest överraskande var att visa en ny och mänsklig framtoning. Detta helt i enlighet med Nordic Military Trainings nya softa hemsida, där instruktörerna numer profilerar sig med mysiga mänskliga livsstilsbilder. Förmodligen för att inte skrämma bort någon (även om Sebastian fortfarande ser regelrätt livsfarlig ut där han stirrar in i kameran med vild och stridslysten blick)

Back to the 6 o'clock NMT RAVE
Här har vi dagens TOPP 7 SKÄL TILL ATT DAGENS PASS KAN KALLAS RAVE PARTY:

1. Det var mörkt. Jag menar riktigt mörkt.

2. Det vimlade av massa sköna, men inte helt identifierbara människor

3. Det fanns neonfärgad partybelysning strategiskt utplacerad.

4. Vi dansade den välkända ZOMBIEDANSEN med rakt utsträckta armar en övervägande del av partyt.

5. Folk däckade i tur och ordning och föll under pust och stön till marken.

6. Vi fick vid ett flertal tillfällen bära runt på till synes avsvimmade människor.

7. När raven närmade sig slutet så urartade det hela i ett tumulttartat boxningsslagsmål.

Kommentarer
Postat av: Bruno

Usch..Skrämmande

2009-10-23 @ 18:03:31
Postat av: Håkan

Hade en dålig dag, blev mjuk och mänsklig. Hoppas ni kan förlåta mig. Till nästa gång lovar jag att åter vara hård och kall som en regnig sten i oktober.

2009-10-25 @ 11:39:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0