FYS TEST CHOCK

...måndag morgon 6:15 och jag står på Östermalms IP IGEN! Boot Camp week 2. Det är ju helt sjukt! F
rivilligt, denna gång!
Och jag har även lyckats släpa dit 3 andra partners in crime, som också är ute efter att bli starkare, snabbare och snyggare!

Dagens surprise: FYSTEST!
Herrejesus. Börja måndagen med ett TEST: Och detta vid denna okristliga tidpunkt. Och därtill ett test i kondition och styrka! Galet.
Det har jag aldrig ens gjort förut. Mycket har jag testats i, allt från Matte, Kommunikationsteorier och psykologi till HIV.
Men aldrig just min...eventuella kondition.

Nåväl - jag är nöjd. Sprang kilometern med värsta mjölksyran i backarna på 5:08 (lite surt att rekordetär 3:20 - FÖR ATT SPRINGA BAKLÄNGES, jag sprang alltså på nästan dubbla tiden framlänges, traditionellt, lite haltande)

Armhävningarna måste jag dock skryta med: 40! ja, förtio! jag som bara klarat typ 8 innan på gymmet. Men då hade jag förstås inte Brunos militärboots framför näsan och vilda hejarop. Ok..jag doppade inte direkt näsan i gräset men ändå, till och med 40 halvtaskiga armhävningar är bra jobbat!

Magen var lite värre. Men det var väl väntat efter 3 graviditeter på 4 år. The only way is up, baby!
Things can only get better!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0