Bruno i ny tappning

Stark, starkare, starkast...blir man av träning med det här gänget. Jag pratar förstås om Sekten, NMT. Det är ju för övrigt allt jag pratar om nu för tiden. Säger som kollegan Gulle-Rille: Man MÅSTE ju dra sig till träningen bara så att man kan "fortsätta babbla om den här skiten".
Babblet gick onekligen lite på tomgång i somras, när man endast diffust kunde referera till nåt enstaka provpass i maj, men ändå skröt om denna världens tuffaste träning i tid och otid.
Idag var det alltså styrketräning. Pust. Pust pust pust. 
Tack Bruno är i princip allt jag orkar skriva. Fast jag MÅSTE ju förstås kommentera det faktum att Brutale Bruno idag raserade hela den brutala image han byggt upp. Från och med nu heter han kort och gott Mys-Bruno. Anledningarna till detta är flera, men framförallt tunga:
1. Softa pjuck. Borta var den respekt- och skräckinjagande militärlooken. Han myste på som en helt vanlig snubbe i VANLIGA GYMPADOJOR (ibland går Fantomen på stadens gator klädd som en vanlig man) MEN var var militärkängorna? Hallåååå?
2. Semesterlook...och SHORTS till detta (Var är Kamouflagebrallorna? Hallå? Vem blir skrämd till att göra 20 extra armhävningar av en myskille i shorts?)
Men detta var inte nog:
3.Chick Flick Tips. Det tredje och i särklass starkaste skälet till att Brutale Bruno-bilden föll: Han toppade stretchingen med att ogenerat tipsa om kvällens hetaste tv-film: Dirty Dancing.
Jag upprepar: DIRTY DANCING.
Det är inte det att jag inte går igång på Dirty Dancing. Det gör väl alla, eller? (dvs alla som även gillar Pretty Woman, Notting Hill, slaviskt följer Melodifestivalen och släpper loss med en omgång Singstar till helgen)
Jag HAR ju filmen och har sett den typ trettiosextusen gånger och sörjde en stor del av min ungdom att MIN familj aldrig åkte till flashiga överklass-resorts med sexiga danslärare som strävade efter att ta min oskuld.
Jag menar, att gå på buggkurs i Älvdalens Hemvärnsgård med skolvaktmästaren Birger som danslärare iklädd blåbyxa och rutig flanellskjorta, och bugga med svettiga militärer till hits som "Sexiga Rut med jättebomber" kändes ändå ganska långt ifrån Hungry Eyes med Patrick i svart linne.
Fast det förstås. Militärer var ju inblandade.
Med detta kanske cirkeln nu är sluten när jag gått med i Militärsekten?

Ps. Måste bara nämna dagens höjdpunkt (med stark betoning på HÖJD) - att stående surfa på varandras ryggar över fotbollsplanen. Det gick sådär för mig. Bävar inför morgondagens träningsvärk...
Ps. 2. Ok Papi Bruno, jag ser fram emot en comeback från Brutale Bruno nästa vecka. Och comme tu le sais, cést OK d'être un "myskille" en Suède...

Kommentarer
Postat av: Mys Bruno

Oj, kan bara tycka som din son, "ingen hjärna ;-)"

eller du är lite massochiste men det är OK, nästa gång ta jag mina militärkängorna och visa min bästa sidan, parce que s'est toi.

Till dess ska jag nöja mig att vara din partnär dem närmast pass bara för kul hahahahah.........

Kanske ses vi i morgon bitti, eller?

2009-09-18 @ 14:52:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0